conseils-shape-astuce-comment-affiner-sa-silhouette

SİLUETİNİZİ NASIL İNCELTİRSİNİZ?

(1)

Birçok rejim uyguladınız ama hiçbiri fayda etmedi, siluetinizi inceltemiyorsunuz? İşte zayıf ve tonuslu bir vücut geliştirmenizi sağlayacak doğru program.

 

Formda olmak için spor yapmak

Fiziksel faaliyet sağlığınız ve yaşam kaliteniz için faydalıdır. Hastalıklardan korur ve genel bir rahatlık hissi verir. Ancak, efor yapmak siluetinizi inceltmenize yardımcı olur, hatta fiziksel faaliyet dengeli bir beslenme rejimi ile birlikte yürütülüyor ise kilo vermenizi sağlar. Spor yapmak enerji harcamalarını teşvik eder, kas kitlesi üretimi sağlam ve ince bir siluet elde edilecek şekilde vücudun tonusunu iyileştirir. Zayıflamak için yapılması tavsiye edilen sporlar hangileridir?

 

Zayıflamak için cardio-training…

Zayıflamak için, dayanıklılık sporu idealdir. Dolayısıyla cardio training cihazlarında antrenman yapma alışkanlığını edinin, söz konusu cihazlar şunlardır: Egzersiz bisikleti, koşu bandı, kürek aleti, eliptik bisiklet, cardio training bisikleti. Bu faaliyetler vücuttan organizmayı çalıştırmak için oksijen ve glükoz kullanmaya zorlayacak bir efor yapmasını talep eder. Sonuç: Yaklaşık 30 dakika sonunda, vücut glükoz rezervlerini tüketir ve efor için gerekli enerjiyi organizmaya sağlamak amacıyla yağ rezervlerini (bel, kaba etler, kalçalar, vs.) kullanmaya başlar.

 

… Ve daha da fazlası!

Kilo vermenize yardımcı olmanın yanı sıra, makinelerde düzenli aralıklarla yapılan cardio-training egzersizleri şu önemli avantajları sağlar:

 

  • Hava durumundan etkilenmeden fizik kondisyonunu kendi temposunda korumak
  • Kalbini zorlamadan çalıştırmak: Kalp damar sisteminin dayanıklılığını iyileştirmek
  • Eklemlerde riske yol açmadan vücut geliştirmek
  • Vücut geliştirme gibi başka bir sportif faaliyete ek olarak, aktif bir şekilde toparlama fırsatı elde etmek ve performansını iyileştirmek.

 

Hangi tempoda antrenman yapılmalı?

Önemli ölçüde zayıflamak için ideal antrenman sıklığı nedir? Haftada 2 ila 3 kez 45 dakika. Kısa ve yoğun egzersizlerden ziyade hafif ve uzun eforları tercih edin. Antrenmanın başından itibaren yağ yakmak için, en az bir içecek tükettikten sonra, sabah aç karnına spor yapılması, tavsiye edilir (bu durumda 30 ila 45 dakikalık eforu aşmayın).

 

Daha hızlı zayıflamak için, aerobik modda, yani maksimum kalp atış hızınızın (MKAH) yüzde 60 ila 70'i arasında çalışmak gerekir. Teoride, bu değer aşağıdaki şekilde elde edilir: 220 eksi bireyin yaşı (bayanlar için 226; bayanların kalbi erkeklerinkinden biraz daha hızlı atar).

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
GYM/PILATES
conseils-cross-dietetique-5-aliments-bruleurs-de-graisse

Kilo vermenin yollarını arıyor ve nasıl bir diyet uygulayacağınızı bilemiyor musunuz? Yağ yakan 5 besini keşfedin.

SAYFA ÜST KISMI