conseils-cross-astuce-4-bons-plans-pour-garder-la-motivation

MOTİVASYONU KORUMAK İÇİN 4 GÜZEL FİKİR

Spora başlamak basit bir iş değildir… Başlama azmini kendinde bulmak zordur… sonuç almakta gecikince motivasyonu korumak daha da zordur.  Her koşulda motivasyonunuzu korumak için, 4 güzel fikri keşfedin.

 

Güzel fikir n°1: Kendi kendinizin koçu olun.

Bir spor hocasına bütçe ayıramıyor musunuz? Spora başlamanız sadece buna bağlı değil! Hareket etme motivasyonunu kazanmak için, kendi kendinizin antrenörü olun: Tüm eforlarınızı kaydettiğiniz bir seyir defteri tutmayı deneyin. Günlük sporunuzun seanslarını entegre edebilmek için, bir antrenman planı oluşturun. Bu zaman içinde ilerleme kaydedebilmek, özellikle de sportif hedefe hızlıca erişmek için güzel bir yöntemdir. Doğru tempo? En az haftada 2 defa, ideal olarak ise haftada 3 defa. Diğer faydalı bilgi: Sizi fitness yapmak ve forma girmek için heveslendirecek bir dolu görsele bakın. Egzersiz çekilmez olduğunda kendinize cesaret verin. Bu sıradan gibi görünebilir, ancak başaracağımızı hissettiğimizde, bu algıyı pekiştiren sadece kelimeler olsa bile, tüm gücümüzle sarılırız. 

 

Güzel fikir n°2: Bedeninizin tüm kaslarını çalıştırın.

İncelmek için her şeyi denediniz, ancak hiçbiri bir işe yaramadı ? Bacaklarınız, kalçalarınız veya karnınız öylece duruyor mu? Çok yüksek bir ihtimalle, bedeninizin en çok bu kısımlarına yoğunlaşıyorsunuz (ve yanılıyorsunuz). Ölçüsüz bir şekilde çalıştırdığınız kasınız, aşırı gelişir. Her hafta aynı tip bir antrenman ile ilerleme, duraklama aşamasına girer. Bizim Fitness tavsiyemiz? Sonuç elde etmek için, yalnızca hedeflediklerinizi değil, tüm kas gruplarınızı çalıştırın. Örneğin, haftada bir defa, kolektif bir spor için yürüme bandını bırakın. Veya kas geliştirme seansınız sırasında, egzersizinizin yalnızca yarı süresinde bedeninizin alt kısmına odaklanın.

 

Güzel fikir n°3: Seanslarınızı dinamikleştirin.

Formunuzu korumak için yürüme bandında antrenman yapıyorsunuz, ancak rutine kapıldığınızı mı hissediyorsunuz? Bizim fitness için güzel bir önerimiz var: Seanslarınıza dinamizm katmak için, kas çalıştırma ve kardio egzersizlerini birlikte yürütün. Koşu, yağların yakılmasını hızlandırır, kas geliştirme ise kaslı yapınızı tutmanızı, yani kalori harcamanızı sağlar. Yaklaşık 30 dakikalık bir antrenman için, aşağıdaki şemayı takip edin: 10 dakika boyunca ısınma hareketleri gerçekleştirin - 4 dakika yürüyün, ardından düşük tempoya geçin. Sonra, 20 dakika boyunca 3 dakikalık koşu ve 30 saniyelik kas güçlendirme egzersizlerini dönüşümlü olarak tekrarlayın. Örn. Yan uzanarak kas geliştirme, mekik egzersizi, crunch egzersizi (karın kasları ve gövdenin üst kısmı), ileri hamle. Sakin duruma dönüş için, 5 dakika düşük tempoda yürüyerek sonlandırın.

 

Güzel fikir n°4: Evde antrenman planları

Düzenli olarak fitness yapmak için motivasyon kazanmak üzere neden farklı fitness aksesuarlarını test etmiyorsunuz? Sıkılmamak için, farklı antrenmanlar yapabilirsiniz! Evinizde vücudunuzu şekillendirmeniz için, çok geniş küçük donanım seçenekleri mevcut: Halterler, Gym Ball, Direnç ipi, Atlama ipi, Training Band, Sağlık Topu, Soft Ball, Expander... İlk iş olarak, sizi Domyos E Coach bölümündeki ücretsiz egzersiz videolarını keşfetmeye davet ediyoruz.

 

 

 

Kesin olarak spora başlamak için, birkaç güzel fikre sahip oldunuz bile.... Motivasyonunuzu kaybetmemek için,, sevdiğiniz ve yapmaktan keyif aldığınız bir aktivite seçmeyi de unutmayın!

SAYFA ÜST KISMI