VİDEO EGZERSİZLERİ: YOGA YASTIĞI

(1)

Yoga Yastığı, Yoga uygulamasına yardımcı bir aksesuardır. Yoga Yastığının doğru bir kullanımı için, kademeli bir yoga uygulamasıyla esneklik kazanmanıza imkan verecek, Domyos Club spor koçlarıyla ortaklaşa gerçekleştirilmiş egzersiz videolarını size önermekteyiz. Yoga Yastığınız ile doğru uygulamalar yapmak ve esnekliğinizi iyileştirmek için egzersiz videolarımızı keşfedin.

 

Tam etkili olmak için, global seansınız, seviyenize göre, 45 ile 60 dakikaarasında sürmelidir. Bu egzersizlerin amacının her şeyden önce kaslarınızın tamamını germek ve esnekliğinizi artırmak olduğu itibarla. Egzersizlerin gerçekleştirilmesi için, uygulama zamanları soluma sayısıyla ölçülür.

 

Güvenlik talimatları: egzersizlerin tamamının gerçekleştirilmesi esnasında, minderiniz üzerinde hiçbir şeyin (ne havlu, ne de su şişesi) bulunmamasına özen gösterin ve uygulama esnasında kaymamak için egzersizleri çıplak ayakla yapın.

 

Egzersiz videosu no 1 : Yüz açılımı

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Egzersizin yapılması : yastığı yoga minderinizin üzerinde konumlandırın ve üzerine oturun, bacaklarınızı ayırın ve gerin. Esnekliğinize bağlı olarak bacaklarınızın ayrıklığı az veya çok olacaktır.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 2 : Ön esneme

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde ayakta, yoga yastığını önünüzde konumlandırın ve bacaklarınızı genişçe ayırın. Başınızı yastığa karşıt getirmek için yavaşça aşağı inin ve ayak bileklerinizi ellerinizle yakalayın. Daha sonra, başlangıç pozisyonuna geri dönmek için yavaşça yukarı kalkın. Daha ileri gidebileceğinizi hissederseniz, yastığın yüksekliğini azaltarak egzersizi tekrarlayabilirsiniz.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 3 : Oturmuş pozisyonda

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu: iki yastığı biri diğeri üzerinde ve dizleri zeminde konumlandırın. Kalça kaslarınızı yastıklar üzerinde konumlandırın ve ellerinizi birleştirin. 3 ila 5 soluma boyunca pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra yastıklardan birini geri çekin. 3 ila 5 soluma boyunca pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra ikinci yastığı geri çekin.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 4 : Balık

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerine oturmuş, bacaklar kıvrık olarak, bir yastığı sırtınızın üst kısmı seviyesinde dilim üzerine konumlandırın. Sırtınız yastıktan destek alıncaya kadar sırtınızı yavaşça yastığa doğru aşağı indirin. Başınızı yavaşça arkaya doğru düşürün ve 3 ila 5 soluma boyunca pozisyonu muhafaza edin. Daha sonra sırtınızı yavaşça yuvarlayarak başlangıç pozisyonuna geri dönün. 

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 5 : Ters üçgen

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde ayakta, sol bacağınızı önde ve gerili olarak konumlandırın ve yastığı sol ayağınızın yanında yüksekliğine konumlandırın. Bacaklarınız arasında iyi bir açılım elde etmek için sağ bacağınızı arkada uzakta konumlandırın. Kolları yanda gerin ve göğsünüzü çevirerek sağ elinizle gelip yastığa dokunun. 3 ila 5 soluma boyunca pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün. Egzersiz bir kez gerçekleştirildikten sonra, bacaklarınızın ve yastığın pozisyonunu ters çevirerek aynı hareketi yapın. 

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 6 : Yanal denge

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minderin uzunluğu yönünde ayakta, minderin her bir ucu üzerine bir yastığı düz yerleştirin. Sırtınızı iyi yuvarlayarak yavaşça zemine doğru aşağı inin ve bir eli yastıklardan her biri üzerine konumlandırın. Daha sonra, sıkılaştırma pozisyonunda, arkaya doğru gerili bacaklarınızı ayakların uçları üzerinde konumlandırmak için küçük bir sıçrama yapın. Daha sonra başı aşağıda bir köpek pozisyonu almak için kalça kaslarınızı yukarı çıkararak ve başınızı baldırlara doğru getirerek ayaklarınızı minder üzerine düz olarak getirin. 3 ila 5 soluma boyunca pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra ense ve baş ile bitirmek üzere sırtınızı yavaşça ve düzgünce yuvarlamaya özen göstererek başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
SAYFA ÜST KISMI