VİDEO EGZERSİZLERİ: YOGA KEMERİ

Yoga Kemeri Yoga uygulamasına yardımcı bir aksesuardır.  Yoga Kemerinin iyi bir kullanımı için, yoga egzersizlerinizi daha kolayca gerçekleştirebilmenizi ve kademeli bir yoga uygulamasıyla esneklik kazanmak için kaslarınızı iyice gerebilmenizi sağlayacak, Domyos Club spor koçlarıyla ortaklaşa gerçekleştirilmiş egzersiz videolarını size öneriyoruz. Yoga Yastığınız ile doğru uygulamalar yapmak ve esnekliğinizi iyileştirmek için egzersiz videolarımızı keşfedin.

 

Tam etkili olmak için, global seansınız, seviyenize göre, 45 ile 60 dakikaarasında sürmelidir. Bu egzersizlerin amacının her şeyden önce kaslarınızın tamamını germek ve  esnekliğinizi artırmak olduğu itibarla. Egzersizlerin gerçekleştirilmesi için, uygulama zamanları soluma sayısıyla ölçülür.

 

Güvenlik talimatları: egzersizlerin tamamının gerçekleştirilmesi esnasında, minderiniz üzerinde hiçbir şeyin (ne havlu, ne de su şişesi) bulunmamasına özen gösterin ve uygulama esnasında kaymamak için egzersizleri çıplak ayakla yapın.

 

Egzersiz videosu no 1 : Ön kapatma

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : karın kasları, baldırlar

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerine oturmuş olarak, bacaklar kıvrık, kemeri ayaklarınızın altında konumlandırın ve kemerin uçlarını ellerinize alın. Ayaklarınızı zeminden ayırın ve bacaklarınızı germek için kemeri kullanın. 3 ila 5 soluma süresince pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 2 : Basitleştirilmiş inek

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : omuzlar, göğüs kasları

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerine oturmuş olarak, yoga kemerini ikiye katlayın ve bir ucunu sağ elinize alın. Sağ elinizi, omzunuzun üzerinden geçerek sırtınızın arkasına getirin ve kemerin diğer ucunu sol elinizle kavrayın. 3 ila 5 soluma süresince pozisyonu muhafaza edin, daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün. Bir kez egzersiz gerçekleştirildikten sonra, aynı hareketi, kollarınızın pozisyonunu ters döndürerek yapın.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 3 : Büyük sıçrayış

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : baldırlar

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerine oturmuş olarak, sol bacağı gerin ve sağ ayağınız sol baldırınıza karşıt olarak sağ bacağı kıvrık tutun. Kemeri ikiye katlayın ve iki ucu ellerinizle kavrayın. Kemeri sol ayağınızın tabanının üzerinde konumlandırın ve göğsünüzü baldırınıza doğru kademeli olarak aşağı indirin. Daha sonra, yavaşça başlangıç pozisyonuna geri dönün. Bir kez egzersiz gerçekleştirildikten sonra, aynı hareketi, bacaklarınızın pozisyonunu değiştirerek yapın.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın. Sabit bir pozisyonda bulunduğunuzda nefes alın ve esneklik kazanmak üzere göğsünüzü aşağı indirmek için ve baldırınıza yaklaşmak için nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 4 : Bacak germe

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, sol bacağınız önde kıvrık, kaval kemiği zeminde ve sağ bacağınız arkada gerili. Kemerin sapını sağ ayağınızın etrafında asın ve kemeri omzunuzun üzerine geçirin. Ayağınızı sırtınıza yaklaştırmak için kemeri ellerinizle yavaşça çekin. Ayağınızı, zorlamaksızın, azar azar geri getirmek için hareketi kademeli olarak gerçekleştirin. Egzersiz gerçekleştirildikten sonra aynı hareketi bacaklarınızın pozisyonunu değiştirerek yapın.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın. Sabit bir pozisyonda olduğunuzda nefes alın ve esneklik kazanmak için ayağınızı sırtınıza yaklaştırmak üzere kemeri çektiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 5 : Sırt germe

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, sol bacağınız önde, dik açıyla kıvrık olarak ve sağ bacağınız arkada, diz zeminde. Sağ baldırınızı germek için baseninizi aşağı indirin. Yoga kemerini ikiye katlayın ve bir ucunu sağ elinize alın. Sağ elinizi omzunuzun üzerinden geçirerek sırtınızın arkasına getirin ve sol elinizle kemerin diğer ucunu kavrayın. Bir kez pozisyona gelindikten sonra, sırtınızı, germek için hafifçe arkaya doğru eğin ve 3 ila 5 soluma süresince pozisyonu muhafaza edin. Bir kez egzersiz gerçekleştirildikten sonra, aynı egzersizi, zemindeki bacaklarınızın pozisyonunu ve kemer üzerindeki ellerinizin pozisyonunu ters çevirerek yapın.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 6 : Dansçı pozu

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : baldırlar, sırt

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde ayakta, yoga kemerinin sapını sağ ayağınızın etrafında konumlandırın ve diğer ucu sağ elinize alın. Egzersizin gerçekleştirilmesi için kemer gerili olmalıdır, eğer gerekirse kemeri elinizin etrafına sarabilirsiniz. Kolunuzun gerili olması için sağ elinizi başınızın üzerine kaldırın ve dansçı pozisyonunu almak için sağ bacağınızı arkaya getirin. İki elinizle kemeri tutun ve 3 ia 5 soluma süresince pozisyonu muhafaza edin. Daha sonra, başlangıç pozisyonuna geri gelin. Bir kez egzersiz gerçekleştirildikten sonra, aynı hareketi, bacaklarınızın ve ellerinizin pozisyonunu ters çevirerek yapın.

 

  • Soluma : yoga egzersizlerinde soluma yalnızca burundan yapılır, egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumaya sahip olmayı unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Seviyenize göre, 3 ila 5 solumalık 2 ila 3 seri.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
BIENTÔT ÉPUISÉ
YOGA MATI +
Başlangıç fiyatı
59,99 TL49,99 TL*
4 Yorumlar
    YOGA

    Bütün gereksiz gerginliklerden vücudunuzu arındırmaya ne dersiniz? Dengenizi yeniden bulmak ve kendinizi daha zen hissetmek için, aşağıdaki enerji veren egzersizleri her sabah yapın. Canlanmanız garanti!

    (9)
    SAYFA ÜST KISMI