VİDEO EGZERSİZLERİ: TONING BALL

(1)

Domyos Toning Ball, size önerdiğimiz değişik egzersiz videoları sayesinde kasların zindeleştirilmesini sağlayan bir aksesuardır. Domyos Club spor koçlarıyla ortaklaşa gerçekleştirilmiş bu egzersiz videoları , yumuşakça bir kas güçlendirme çalışmasıyla karın kaslarınızı, pazılarınızı, omuzlarınızı güçlendirmenizi sağlayacaktır. Toning Ball’unuzla doğru uygulamalar yapmak ve vücudunuzu zindeleştirmek için egzersiz videolarımızı keşfedin.

 

Etkili olmak için, global seansınız, seviyenize göre, 30 ile 45 dakika arasında sürmelidir. Bu egzersizlerin amacının her şeyden önce kas dayanıklılığınızı artırmak olduğu itibarla hareket halindeki kasları dönüşümlü olarak kullanmanıza imkan verecek şekilde, bloklar halinde çalışın.

 

Güvenlik talimatları: egzersizlerin tamamının gerçekleştirilmesi esnasında sırtınızı tam dik tutun ve düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürün.

 

Egzersiz videosu no 1 : Omuzların ve göğsün güçlendirilmesi

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : omuzlar, göğüs kasları, sırt

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minderiniz üzerinde bağdaş kurmuş olarak, ellerinizin her birine bir Toning Ball alın. Kolları kenarlar üzerinde gerin ve kollarınızla öne doğru dairesel hareketler yapın ve sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürmeyi unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 2 : Verevler

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : Karın kasları.

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde bağdaş kurmuş olarak, Toning Ball’u sağ elinize alın. Göğsünüzü sola doğru kıvırın ve Toning Ball’un bulunduğu sağ kolunuzla harekete eşlik edin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün. Toning Ball’u sol elinizde konumlandırarak ve göğsünüzü bu kez sağa doğru bükerek aynı hareketi yapın.

 

  • Soluma : göğsünüzü sola veya sağa doğru büktüğünüzde nefes alın ve sonra başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 3 : Karın kaslarının ve göğüs kaslarının çalışılması

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : Karın kasları, Göğüs kasları

 

  • Egzersizin yapılması : Başlangıç pozisyonu, minder üzerine uzanmış olarak, ellerinizin her birinde bir Toning Ball, bacaklar havada, hafifçe kıvrık. Bacakları havada tutarak ve aynı hareketi kollarınızla yaparak yarık hareketleri yapın. Yarıkların her biri arasında başlangıç pozisyonuna geri gelin ve bacak değiştirin.

 

  • Soluma : yarıkları yaptığınızda nefes alın ve merkeze geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 4 : Gerilmeler

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : Karın kasları, omuzlar

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, diz arkada zeminde, ön yarık olarak konumlanın. Kollar başın üzerinde gerili olarak ellerin her birine bir Toning Ball alın. Kolları daima gerili tutarak kolları zemine doğru indirin ve sonra daima tam gergin tutarak kolları başın üzerine çıkarın.

 

  • Soluma : gerili kolları başınızın üzerine yukarı çıkardığınızda nefes alın ve kolları zemine doğru indirdiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 5 : Omuzların, sırtın ve verevlerin gerilmesi

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : omuzlar, sırt, karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, dizler ve eller zeminde, sağ elinize bir Toning Ball alın. Sağ kolu göğsünüzün altından geçirin ve sonra göğsünüzü tam açarak, kolların gerili, Toning Ball’un yukarı doğru hale gelmesi için hareketi diğer yönde yapın.

 

  • Soluma : kolunuzu göğsünüzün altından geçirdiğinizde nefes verin ve kolunuzu yukarı doğru germek için hareketi diğer yönde yaptığınızda nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 6 : Karın kaslarının, omuzların ve sırtın güçlendirilmesi

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : Karın kasları, sırt, omuzlar

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, dizler ve eller zeminde, sol elinize bir Toning Ball alın. Sol kolu Toning Ball ile ileri doğru ve karşıt bacak sağda, arkaya doğru, eşzamanlı olarak gerin. Serinizi yaptıktan sonra taraf değiştirin.

 

  • Soluma : başlangıç pozisyonuna geri geldiğinizde nefes alın ve kolunuzu ve karşıt bacağınızı gerdiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 7 : Omuzların ve sırtın uzatılması

 

  • Zorluk : Seviye 2-3

 

  • Çalışılan kaslar: omuzlar, trapez, pazılar.

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, dizler ve eller zeminde, sol elinize bir Toning Ball alın ve avuç içi göğe doğru, sol kolu zeminden havalanmış tutun. İlk bir zamanda, avuç içinizin zemine karşıt geleceği şekilde dirseğinizi sola doğru yukarı kaldırın ve daha sonra kolu ileri doğru gerin. Daha sonra hareketleri aksi yönde yaparak başlangıç pozisyonuna geri gelin. Bir kez egzersiz gerçekleştirildikten sonra, taraf değiştirin ve Toning Ball’u sağ elde konumlandırın.

 

  • Soluma : dirseğinizi yukarı çıkardığınızda nefes alın ve daha sonra kolu ileri doğru gerdiğinizde nefes verin. Sonra, dirseği arkaya getirdiğinizde nefes alın ve başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 8: Verevler

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : Karın

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, yanda, sol dirseğinizi minder üzerine konumlandırın, sol diz zeminde, sağ bacak gerili. Toning Ball’u sağ elinize alın, hareketin gerçekleştirilmesi esnasında kolu gerili tutarak ve kalçaları yukarı çıkararak Toning Ball’u başınızın arkasına getirin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün. Aynı hareketi diğer tarafta yapın.

 

  • Soluma : kalçaları yukarı çıkardığınızda nefes alın ve başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 9: Karın kaslarının ve baldırların güçlendirilmesi

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : Karın kasları, baldırlar

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, zemine uzanmış olarak, ellerinizin her birine bir Toning Ball alın. Bacaklar zemine göre havada ve yukarı doğru gerili. İki hareket eşzamanlı olarak yapılacaktır, bacakları kıvırarak başınızı dizlerinize doğru getirin ve aynı zamanda, kolları daima gerili tutarak, Toning Ball’ları ayaklara doğru getirin. Daha sonra, ayaklarınızı zemine koymaksızın başlangıç pozisyonuna geri gelin.

 

  • Soluma : başınızı dizlerinize doğru ve Toning Ball’ları ayaklarınıza doğru getirirken nefes alın ve başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
SAYFA ÜST KISMI