VİDEO EGZERSİZLERİ: SOFT BALL

Soft Ball , size önerdiğimiz değişik egzersiz videoları sayesinde kasların zindeleştirilmesini sağlayan bir aksesuardır. Domyos Club spor koçlarıyla ortaklaşa gerçekleştirilmiş bu egzersiz videoları, karın kaslarınızı, baldırlarınızı, pazılarınızı ve sırtınızı güçlendirmenizi ve aynı zamanda yumuşak bir kas güçlendirme çalışmasıyla esneklik kazanmanızı sağlayacaktır. Soft Ball’unuzla doğru uygulamalar yapmak ve vücudunuzu zindeleştirmek için egzersiz videolarımızı keşfedin.

 

Etkili olmak için, global seansınız, seviyenize göre, 30 ile 45 dakika arasında sürmelidir. Bu egzersizlerin amacının her şeyden önce kas dayanıklılığınızı artırmak olduğu itibarla hareket halindeki kasları dönüşümlü olarak kullanmanıza imkan verecek şekilde, bloklar halinde çalışın.

 

Güvenlik talimatları: egzersizlerin tamamının gerçekleştirilmesi esnasında sırtınızı tam dik tutun ve düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürün.

 

Egzersiz videosu no 1: Kalçaları çalıştırır

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : kalça kasları

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerine oturmuş olarak, bacaklar bükülü, dizler hizalı, Softball’unuzu dizleriniz arasında konumlandırın ve sırtınızı minder üzerinde uzatın. Kollar vücut uzunluğunda, kalçaları yukarı kaldırın ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma: başlangıç pozisyonundayken nefes alın ve kalçalarınızı yukarı kaldırdığınızda nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 2: Göğüs kaslarının, omuzların zindeleştirilmesi

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : göğüs kasları, omuzlar.

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde ayakta, ayaklar hafifçe ayrık, Soft Ball’u elleriniz arasında konumlandırın. Soft Ball’u ellerinizle sıkın ve daha sonra bırakın.

 

  • Soluma : Soft Ball’u sıktığınızda nefes alın ve bıraktığınızda nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 3: Karın

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde oturmuş olarak, bacaklar kıvrık, ayaklar bitişik, Soft Ball’u elleriniz arasında konumlandırın. Göğsünüzü sola doğru döndürün, merkeze geri gelin ve daha sonra göğsü sağa doğru hareket ettirin. Egzersizin tüm süresi boyunca sırtınızı tam dik tutmaya özen gösterin.

 

  • Soluma : göğsünüzü çevirdiğinizde nefes alın ve sonra merkeze geri geldiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 4: Karın

 

  • Zorluk : seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde oturmuş olarak, bacaklar kıvrık, dizler hizalı. Softball’unuzu dizleriniz arasında konumlandırın ve dizleriniz ve kalçalarınız hizalı olacak şekilde bacaklarınızı yukarı kaldırın. Kolları önde uzakta gerin ve 15 saniye boyunca pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra başlangıç pozisyonunuza geri dönün.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca, derinlemesine nefes vererek iyi solumaya özen gösterin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 15 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 saniyelik 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 5: Kalça kasları

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : kalçalar, baldırlar, karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde uzanmış olarak, bacaklar bükülü, dizler hizalı, Softball’unuzu ayaklarınızın altında konumlandırın. Kollar vücut uzunluğunda, kalçaları yukarı kaldırın ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : kalçalarınızı yukarı kaldırdığınızda nefes alın ve başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 6: Karın

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : Karın

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerinde uzanmış olarak, bacaklar bükülü ve ayaklar zemine göre havada, Soft Ball’u dizlerin altında konumlandırın ve baldırlarla onu tutun. Dizleri göğse doğru getirin ve hareketi bitirmek için kalçaları yukarı kaldırın ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri gelin.

 

  • Soluma : dizleri göğüse doğru getirdiğinizde ve kalçaları yukarı kaldırdığınızda nefes alın ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 7: Karın

 

  • Zorluk : Seviye 2-3

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, kenar üzerine uzanmış olarak, iyi bir destek almak için dirsek kıvrık, bir bacak minder üzerinde kıvrık ve diğeri gerili, Softball’unuzu göğsünüzün altında konumlandırın. Göğsü yukarı kaldırın ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri gelin.

 

  • Soluma : göğsü yukarı kaldırdığınızda nefes alın ve sonra başlangıç pozisyonuna geri geldiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 8: Karın kaslarının ve baldırların güçlendirilmesi

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : baldırlar, karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerine uzanmış olarak, bir bacak kıvrık ve diğer bacak yukarı doğru geriliyken bir ayağı softball üzerinde konumlandırın. Kalçaları yukarı kaldırın ve 15 saniye boyunca pozisyonu sürdürün ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca, derinlemesine nefes vererek iyi solumaya özen gösterin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 15 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 saniyelik 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 9: Pazıların ve üç başlı kasların çalışılması

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : pazılar, üç başlı kaslar, karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, mindere karşı, dizler zeminde, ayaklar havalanmış, ellerinizle Softball üzerinden destek alın. Kollarınızı kıvırararak ve karın kaslarınızı kasarak zemine doğru inin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri gelin. Egzersizin gerçekleştirilmesi esnasında sırtı tam dik tutun.

 

  • Soluma : zemine doğru indiğinizde nefes alın ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 10: Karın

 

  • Zorluk : Seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, minder üzerine uzanmış olarak, rulo yapılmış bir havluyu sırtınızın alt kısmının altında konumlandırın ve Soft Ball’u ellerinizin arasında konumlandırın. Kollar gerili olarak yavaşça yukarı doğru çıkın ve softball’ı ayaklarınıza kadar getirin ve daha sonra yavaşça başlangıç pozisyonuna geri dönün. Hareketi yaparken sırtın bombe olmasına özen gösterin.

 

  • Soluma : Soft Ball’u ayaklarınıza kadar getirdiğinizde nefes alın ve sonra, yavaşça başlangıç pozisyonuna geri geldiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
YOGA

Antrenmanınız sırasında performansınızı nasıl artırırsınız? Performansın kilit noktası olan solunum üzerine odaklanın.

(4)
SAYFA ÜST KISMI