VİDEO EGZERSİZLERİ: GYM BALL BASE

(2)

Domyos Gym Ball Base Gym Ball’unuzla uygulama yaparken sabitlik sağlamak için tasarlanmış bir aksesuardır. Domyos Club spor koçlarıylaortaklaşa gerçekleştirilmiş değişik egzersiz videoları sayesinde karın kaslarınızı, baldırlarınızı ve kalçalarınızı güçlendirebilecek ve aynı zamanda dengeniz üzerinde de çalışabileceksiniz. Gym Ball Base’iniz ile doğru uygulamalar yapmak ve güvenle vücudunuzu zindeleştirmek için egzersiz videolarımızı keşfedin.

 

Etkili olmak için, global seansınız, seviyenize göre, 30 ile 45 dakika arasında sürmelidir. Bu egzersizlerin amacının her şeyden önce kas dayanıklılığınızı artırmak olduğu itibarla hareket halindeki kasları dönüşümlü olarak kullanmanıza imkan verecek şekilde, bloklar halinde çalışın.

 

Güvenlik talimatları: egzersizlerin tamamının gerçekleştirilmesi esnasında sırtınızı tam dik tutun ve düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürün.

 

Egzersiz videosu no 1 : Sıkılaştırma

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, dizler zeminde, iki kolunuzun ön kısımlarını Gym Ball üzerinde konumlandırın. Bacakları gerin, pozisyonu 15 saniye boyunca muhafaza edin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri gelin.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürmeyi unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 15 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 saniyelik 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 2 : Kalça kasları

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : baldırlar, kalça kasları

 

  • Egzersizin yapılması : bir diz zeminde, diğer bacak gerili olarak Gym Ball’un kenarı üzerinde konumlanın. Gerili bacağı yukarı kaldırın ve başlangıç pozisyonuna geri dönün. Daha sonra aynı hareketi diğer bacakla yapın.

 

  • Soluma : bacağınızı yukarı çıkardığınızda nefes alın ve daha sonra bacağınızı zemine geri getirdiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 3 : Gevşeme

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, ayaklar zeminde, Gym Ball’a karşı. Vücudunuz Gym Ball’un etrafında yuvarlanacak şekilde Gym Ball’u yakalayın. 15 saniye boyunca pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürmeyi unutmayın.

 

  • Tekrarlar : 2 kez 15 saniye.

 

Egzersiz videosu no 4 : Gevşeme

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, Gym Ball’un ucu üzerinde oturmuş ve baseniniz ve dizleriniz hizalı olacak şekilde bacaklar düz açıyla kıvrılmış olarak. Sırtınızın topun eğimini alması için sırtınızı Gym Ball üzerinde rulo şeklinde sarın. Pozisyonu 15 saniye muhafaza edin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürmeyi unutmayın.

 

  • Tekrarlar : 2 kez 15 saniye.

 

Egzersiz videosu no 5 : Sıkılaştırma

 

  • Zorluk : Seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : karın kasları, baldırlar

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, sırt zeminde, topuklarınızı Gym Ball üzerinde konumlandırmanıza ve bacaklarınızın gerili olmasına imkan verecek bir mesafede konumlanın. Bacaklarınızı gerin ve kollar vücudun uzunlamasına olarak topuklarınızı Gym Ball üzerinde konumlandırın. Kalça kaslarınızı yukarı kaldırın ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : kalça kaslarınızı yukarı çıkardığınızda nefes alın ve başlangıç pozisyonuna geri döndüğünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 tekrarlık 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 6 : Sıkılaştırma

 

  • Zorluk : Seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : karın kasları, omuzlar

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, dizler ve eller yerde. Kollar gerili olarak iki gerili bacağınızı Gym Ball üzerinde konumlandırın, 15 saniye boyunca pozisyonu muhafaza edin ve daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürmeyi unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 15 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 saniyelik 2 ila 3 seri.

 

Egzersiz videosu no 7 : Denge

 

  • Zorluk : seviye 2

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu, ayakta, Gym Ball’un önünde. İki dizinizi Gym Ball üzerinde konumlandırın, sırt dik iken, ellerinizi birbirine yakınlaştırın ve pozisyonu 15 saniye boyunca muhafaza edin. Daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : egzersizin tüm süresi boyunca düzenli ve akışkan bir solumayı sürdürmeyi unutmayın.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 15 saniye dinlenmeyle, seviyenize göre 15 saniyelik 2 ila 3 seri.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FİTNESS

Domyos Gym Ball, size önerdiğimiz değişik egzersiz videoları sayesinde kasların zindeleştirilmesini sağlayan bir aksesuardır. Domyos Club spor koçlarıyla ortaklaşa gerçekleştirilen bu egzersiz videoları , yumuşak bir kas güçlendirme çalışmasıyla karın kaslarınızı, baldırlarınızı ve kalçalarınızı güçlendirmenizi sağlayacaktır. Gym Ball’unuzla doğru uygulamalar yapmak ve vücudunuzu zindeleştirmek için egzersiz videolarımızı keşfedin.

(1)
SAYFA ÜST KISMI