VİDEO EGZERSİZİ: TONIFIT

Domyos Tonifit aksesuarıyla kaslarınızın tamamını etkili biçimde zindeleştireceksiniz. Karın kaslarınızı, pazılarınızı, omuzlarınızı, göğüs kaslarınızı, kalça ve baldırlarınızı derinlemesine güçlendirin. Domyos, bu aksesuarı en iyi şekilde kullanmanız için Domyos Club spor koçlarıyla ortaklaşa gerçekleştirilmiş ve yorumlanmış egzersiz videolarını size önermektedir. Tonifit’iniz ile doğru uygulamalar yapmak ve etkili biçimde antrenman yapmak için Domyos egzersiz videolarını keşfedin.

 

İyi bir etki için toplam seansınız seviyenize göre 30 ile 45 dakika arasında sürmelidir. Bu egzersizlerin amacının her şeyden önce adalelerinizin dayanıklılığını artırmak olduğu itibarla hareketli kasları dönüşümlü olarak ele almanıza imkan verecek şekilde bloklar halinde çalışın.

 

Güvenlik talimatları :

Egzersizlerin tamamının gerçekleştirilmesi esnasında sırtınızı tam düz tutun. Bunu yapmak için, omurlarınızın düzgün hizalanmasını muhafaza etmenize imkan veren kesin bir nokta tespit edin. Aynı zamanda eklemlerinizi zorlamamak için geri dönüş hareketlerini frenleyin ve karın çevresini sürekli kuvvetli tutun.

 

Egzersiz videosu no 1: vücudunuzun üst kısmını güçlendirin

 

  • Zorluk : seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : üç başlı kaslar, omuzlar, karın kasları, pazılar, kolların ön kısımları, sırt

 

  • Egzersizin yapılması : sırt tam dik ve bacaklar 90 derece kıvrık olarak bir iskemle üzerine oturun. Tonifit’i iskemle ile sırtınız arasında kürek kemikleri seviyesinde yataylamasına konumlandırın. İki sapı kavrayın ve dirsekleri arkaya doğru çekin. Kolları önünüzde düz yataylamasına gerin ve başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : kollarınızı gerdiğinizde nefes verin ve geri dönüş hareketinde nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 2: kol çekme

 

  • Zorluk : seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : üç başlı kaslar, omuzlar, karın kasları, pazılar, kolların ön kısımları, sırt

 

  • Egzersizin yapılması : sırt tam dik ve bacaklar 90 derece kıvrık olarak bir iskemleye oturmuş sabit pozisyonda. Tonifit’i sırtınızın uzunlamasına dikey olarak konumlandırın. Aksesuarınızın üst kısmının kemerini sağ elinizle kavrayın. Eliniz boynunuza dokununcaya kadar dirseğinizi başınızın arkasına kıvırın. Daha sonra kolunuz tamamen gerilinceye kadar kolunuzun ön kısmını yukarı doğru maksimum açın. Kolunuzu başlangıç pozisyonunda yeniden konumlandırın.

 

  • Soluma : kolunuzu gerdiğinizde nefes verin ve geri dönüş hareketinde nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla birlikte hareket halindeki kolun her serisi için dönüşümlü olarak yüksek bir ritimde 4 ila 6 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 3: baskül hareketi

 

  • Zorluk : seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : karın çevresi, kalçalar, baldırlar

 

  • Egzersizin yapılması : sırt tam dik Tonifit üzerinde dizler üzerinde oturmuş olarak başlangıç pozisyonu. Kollar hafifçe ayrık ve vücudunuzun uzunlamasına, aksesuarın iki sapını kavrayın. Kollarınızda bir direnç hissetmeniz gerekir. Vücudunuzun üst kısmıyla sağa doğru bir baskül hareketi yapın. Sağa kolunuz hareketi takip eder ve zemine yaklaşır. Daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün ve aynı hareketi sola doğru gerçekleştirin.

 

  • Soluma : baskül hareketini yaptığınızda nefes verin ve başlangıç pozisyonuna geri dönüşte nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 4: dirsek çekme

 

  • Zorluk: seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar: karın çevresi, vücudun üstü, baldırlar, kalçalar

 

  • Egzersizin yapılması : Tonifit önünüzde zemine yataylamasına yerleştirilmiştir. Sırt öne doğru eğik fakat dik olarak sağ dizinizi aksesuar üzerine ve dengeyi artırmak için sol dizinizi zemine yerleştirin. Daha sonra Tonifit’in sol sapını kavrayın. Dirseğinizi arkaya doğru çekerek dikey bir hareketle elinizi koltuk altınıza getirin.

 

  • Soluma : dirseğinizi arkaya doğru çektiğinizde nefes verin ve geri dönüş hareketinde nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla birlikte hareket halindeki kolun her serisi için dönüşümlü olarak yüksek bir ritimde 4 ila 6 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 5: çökme

 

  • Zorluk : seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : kalçalar, baldırlar, karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu ayakta Tonifit üzerinde, sırt dik ve kollar vücudun uzunluğu boyunca. Aksesuarın iki sapını kavramak için göğsünüzü eğerek baseninizi arkaya doğru çekin. Başlangıç pozisyonuna geri dönünceye kadar yavaşça kalkın. Daha sonra elleriniz baldırlarınızın yarı yüksekliğinde oluncaya kadar göğsünüzü hafifçe aşağı indirerek bacaklarınızı esnetin.

 

  • Soluma : bacaklarınızı esnettiğinizde nefes alın ve başlangıç pozisyonunu tekrar kazandığınızda nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 6: baskül hareketi

 

  • Zorluk: seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : karın çevresi

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu ayakta Tonifit üzerinde, sırt dik ve kollar vücudun uzunluğu boyunca gerili aksesuarın saplarını tutar olarak. Baseninizi başlangıç ekseninde muhafaza ederek sağ omzunuzu sağa doğru eğin. Daha sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün ve sol tarafa eğilin. Yalnızca vücudun üstü ve kollar hareket halindedir.

 

  • Soluma : baskül hareketi esnasında nefes alın ve başlangıç pozisyonuna geri dönüşünüzde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 7: omuzlarınızı ve üç başlı kaslarınızı güçlendirin

 

  • Zorluk : seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : üç başlı kaslar, omuzlar, karın kasları, pazılar, kolların ön kısımları, sırt

 

  • Egzersizin yapılması : yatay olarak konumlandırılmış Tonifit üzerine oturun. Sırtınız tam dik ve bacaklarınız öne doğru hafifçe esnemiş. Egzersizin gerçekleştirilmesi boyunca ayaklarınız hareket etmemelidir. Kollar zemine doğru gerili olarak aksesuarın iki sapını kavrayın. Daha sonra kollarınızı önünüzde düz yataylamasına yukarı kaldırın. Başlangıç pozisyonuna geri dönün.

 

  • Soluma : kollarınızı kaldırdığınızda nefes verin ve geri dönüş hareketinde nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 8: kolların açılması

 

  • Zorluk : seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : üç başlı kaslar, omuzlar, karın kasları, pazılar, kolların ön kısımları, sırt

 

  • Egzersizin yapılması : yatay olarak konumlandırılmış Tonifit üzerine oturun. Kollar zemine doğru gerili olarak aksesuarın iki sapını kavrayın. Daima gerili olan iki kolunuzu omuzlarınızla hizalanıncaya kadar yukarı kaldırın. Daha sonra başlangıç konumuna geri dönünüz.

 

  • Soluma : kollarınızı kaldırdığınızda nefes verin ve hareketin geri dönüşünde nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 9: pazılar üzerinde çalışma

 

  • Zorluk: seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : pazılar, omuzlar, karın kasları, kolların ön kısımları

 

  • Egzersizin yapılması : yatay olarak konumlandırılmış Tonifit üzerine oturun. Kollar hafifçe esnemiş ve kolların ön kısımları önünüzde eğik olarak aksesuarın iki sapını kavrayın. Omuzlarınıza erişinceye kadar dirseklerinizi kıvırarak ellerinizi yukarı kaldırın. Yalnızca kolların ön kısımları hareket halindedir.

 

  • Soluma : kollarınızı kaldırdığınızda nefes verin ve hareketin geri dönüşünde nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 10: bacakların esnemesi

 

  • Zorluk : seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : kalçalar, baldırlar, karın kasları, omuzlar

 

  • Egzersizin yapılması : bacak esnemiş ve sırt dikken sağ ayağınızı Tonifit üzerine yerleştirin. Sol bacağınız ise, ayak tırnaklarınız üzerine yaslanarak arkaya doğru gerilidir. Kollar zemine doğru gerili olarak aksesuarın iki sapını kavrayın. Daha sonra diziniz zemine dokununcaya kadar sol bacağınızı esnetin. Başlangıç pozisyonuna geri dönün ve hareketi tekrar yapın.

 

  • Soluma : bacağınızı esnettiğinizde nefes alın ve başlangıç pozisyonuna geri dönüşte nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla birlikte hareket halindeki kolun her serisi için dönüşümlü olarak yüksek bir ritimde 4 ila 6 kez 30 saniye.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Tonifit vücut sıkılaştırma aleti
Başlangıç fiyatı
159,99 TL119,99 TL*
3.90 / 5 85 Yorumlar
    SAYFA ÜST KISMI