VİDEO EGZERSİZİ: ABDO GAIN TRAINER

Abdo Gain Trainer vücut geliştirme egzersizlerinizi yoğunlaştırın. Karın çevrenizi ve vücudunuzun adalelerinin tamamını etkili biçimde çalışmak için Abdo Gain ve Gain Trainer’ı bir araya getirin. Domyos size, Domyos Club spor koçlarıyla ortaklaşa gerçekleştirilmiş ve yorumlanmış egzersiz videoları öneriyor. Abdo Gain Trainer’ınızla doğru uygulamalar yapmak için Domyos egzersiz videolarını keşfedin.

 

Derinlemesine bir çalışma için tam seansınız seviyenize göre 30 ile 45 dakika arasında sürmelidir. Bu egzersizlerin amacının her şeyden önce adalelerinizin dayanıklılığını artırmak olduğu itibarla hareketli kasları dönüşümlü olarak ele almanıza imkan verecek şekilde bloklar halinde çalışın.

 

Güvenlik talimatları :

Egzersizlerin tamamının gerçekleştirilmesi esnasında sırtınızı tam düz tutun. Bunu yapmak için, omurlarınızın düzgün hizalanmasını muhafaza etmenize imkan veren kesin bir nokta tespit edin. Dizlerinizi bir havlu veya bir zemin halısıyla koruyun. Aynı zamanda eklemlerinizi zorlamamak için geri dönüş hareketlerini frenleyin ve karın çevresini sürekli kuvvetli tutun.

 

Egzersiz videosu no 1: ayakta denge

 

  • Zorluk: seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : Abdo Gain Trainer üzerine çıkın. Gain Trainer artık zeminle temasta olmayıncaya kadar dengeyi arayın. Kollarınızı yataylamasına gerin ve dengeyi sürdürmek için karın kaslarınıza kuvvet verin.

 

  • Soluma : nefes verme esnasında karnınızı maksimum içeri çekerek düzenli bir ritimle normal olarak soluyun.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye toparlanmayla mümkün olduğu kadar az hareket ederek 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 2: basenin döndürülmesi

 

  • Zorluk: seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : eğimli karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : dizlerinizi Abdo Gain Trainer üzerinde konumlandırın. Daha sonra, kollar gergin ve zeminle temasta ve sırt tam düz, öne doğru eğilin. Baseninizle soldan sağa dönme hareketleri yapın. Egzersizin yapılması esnasında göğsünüz hareket etmemelidir.

 

  • Soluma : nefes verme esnasında karnınızı maksimum içeri çekerek düzenli bir ritimle normal olarak soluyun.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla her bir kenar için 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 3: kemerlerle ayakta denge

 

  • Zorluk: seviye 1

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : Gain Trainer’ın iki kemerini kavrayın ve Abdo Gain Trainer’ın üzerine çıkın. Ellerinizi kalçalarınız seviyesine çıkarın ve dengeyi arayın. Gain Trainer zeminle temasta olmamalıdır. Dengeyi maksimum seviyede sürdürün.

 

  • Soluma : nefes verme esnasında karnınızı maksimum içeri çekerek düzenli bir ritimle normal olarak soluyun.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye toparlanmayla mümkün olduğu kadar az hareket ederek 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videoları no 4: yatar durumda halter geliştirme

 

  • Zorluk: Seviye 1-2

 

  • Çalışılan kaslar : göğüs kasları, omuzlar, karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : sırtınızın üst kısmı aksesuarla temasta olarak Abdo Gain Trainer üzerine uzanın. Ayaklarınızı kalçanıza yakınlaştıracak şekilde bacaklarınızı bükün. Ayaklarınız zeminle temasta kalmalıdır. İki halteri kavrayın ve kollarınızı dikeylemesine gerin. Daha sonra kollarınızı dışa doğru bükerek halterleri göğüs kaslarınıza yaklaştırın. Daha sonra başlangıç konumuna geri dönünüz.

 

  • Soluma : kollarınızı indirdiğinizde nefes alın ve yeniden gerdiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 5: basen dökümü

 

  • Zorluk: Seviye 1-2

 

  • Çalışılan kaslar : karın kasları, kalça kasları

 

  • Egzersizin yapılması : kollar vücut uzunluğunca gerili olarak zemine uzanın. Abdo Gain Trainer baldırlarınız seviyesinde konumlandırılır. Ayaklarınızı aksesuar üzerine yerleştirin. Ayaklar onunla sürekli temasta olmalıdır. Daha sonra vücudunuz tamamen düz hizalanıncaya kadar baseninizi yukarı kaldırın. Kalçanız zemine dokununcaya kadar baseninizi aşağı indirin. Önceki hareketi tekrar edin.

 

  • Soluma : baseninizi aşağı indirdiğinizde nefes alın ve yukarı çıkardığınızda nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla düzenli bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 6: ayakta vücut geliştirme

 

  • Zorluk: seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : karın kasları, omuzlar

 

  • Egzersizin yapılması : Abdo Gain Trainer üzerine oturun. Gain Trainer’ın iki kemerini kavrayın ve başınızın üzerine çıkarın. Daha sonra dirseğiniz omuzlarınız seviyesinde 90 derece katlanacak şekilde ellerinizi aşağı indirin. Yeniden başınızın üzerinde onları gerin.

 

  • Soluma : kollarınızı başınızın üzerinde gerdiğinizde nefes verin ve geri dönüş hareketi esnasında nefes alın.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 7: ayaklar dengede şınav

 

  • Zorluk: seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : göğüs kasları, omuzlar, karın kasları, kalça kasları

 

  • Egzersizin yapılması : yatay başlangıç pozisyonu, göğsünüz zemin yönünde, kollar gergin ve eller omuzlar genişliğinde birbirinden ayrılmış. Aksesuar üzerine abanarak ayaklarınızın ucunda dengede durun. Bacaklarınız gerili, sırtınız düz olmalıdır. Pozisyon sabit hale geldiğinde, göğüs kaslarınız zemine dokununcaya kadar kollarınızı esnetiniz. Daha sonra başlangıç konumuna geri dönünüz. Bakışınızı önünüzde ileri doğru yönlendirerek egzersizin güçlük seviyesini artırabilirsiniz.

 

  • Soluma : kollarınızın esnemesi esnasında nefes alın ve göğsünüzü yukarı kaldırdığınızda nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 8: kalçaların esnemesi/uzamasıyla birlikte kollar gerginken kuvvet verme

 

  • Zorluk: seviye 2

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu vücut zemine doğru yönelik. Abdo Gain Trainer başınız seviyesinde konumlandırılır. Kollarınızın ön kısmını aksesuar üzerine yerleştirin ve bacaklarınızı gerin. Daha sonra sırtınız yatay konumda oluncaya kadar baseninizi yukarı kaldırın. Yalnızca ayak uçlarınız zeminle temastadır. Pozisyon tam sabit hale geldikten sonra, sol bacağınızı arkaya doğru germeden önce sol dizinizi göğsünüze yaklaştırın.

 

  • Soluma : bacağınızı kıvırdığınızda nefes alın ve gerdiğinizde nefes verin

 

  • Tekrarlar : Her bir seri için hareket halindeki bacak dönüşümlü olarak 3 ila 5 kez 30 saniye. Her bir seri arasında toparlanma için 30 saniye bekleyin.

 

Egzersiz videosu no 9: kuvvet verme

 

  • Zorluk: Seviye 2-3

 

  • Çalışılan kaslar : mekİk

 

  • Egzersizin yapılması : başlangıç pozisyonu vücut zemine doğru yönelik. Abdo Gain Trainer başınız seviyesinde konumlandırılır. Kollarınızın ön kısmını aksesuar üzerine yerleştirin ve bacaklarınızı gerin. Daha sonra sırtınız yatay konumda oluncaya kadar baseninizi yukarı kaldırın. Yalnızca ayak uçlarınız zeminle temastadır. Dengeyi sürdürün.

 

  • Soluma : nefes verme esnasında karnınızı maksimum içeri çekerek düzenli bir ritimle normal olarak soluyun.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri arasında 30 saniye toparlanmayla mümkün olduğu kadar az hareket ederek 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 10: bir ayak üzerine oturmuş dengede

 

  • Zorluk: Seviye 2-3

 

  • Çalışılan kaslar : karın kasları, omuzlar, kalçalar

 

  • Egzersizin yapılması : Gain Trainer’ı zemine yerleştirin ve daha sonra yüzeyine Abdo Gain’i konumlandırın. Bacaklar bükülü ve ayaklar zeminle tamamen temasta iken Abdo Gain üzerine oturun. Karın kaslarınıza kuvvet verin ve göğsünüzü kademeli olarak geriletin. Daha sonra Gain Trainer’ın iki kemerini kavrayın ve kollarınızı yataylamasına gerin. Pozisyon sabit hale geldikten sonra sağ ayağınız göğsünüzün yüksekliğine gelinceye kadar sağ bacağınızı kaldırın ve gerin. Pozisyonu sürdürün.

 

  • Soluma : nefes verme esnasında karnınızı maksimum içeri çekerek düzenli bir ritimle normal olarak soluyun.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri için bacak gerili ve bacak katlanmış dönüşümlü olarak 3 ila 5 kez 30 saniye. Her bir seri arasında toparlanma için 30 saniye bekleyin.

 

Egzersiz videosu no 11: dengesizlikte şınav

 

  • Zorluk: seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : göğüs kasları, omuzlar, karın kasları

 

  • Egzersizin yapılması : Abdo Gain Trainer’ın saplarını iki elinizle kavrayın. Kollarınızı ve bacaklarınızı gerin. Yalnızca ayak uçlarınız zeminle temastadır. Egzersizin gerçekleştirilmesi esnasında vücudunuzun tam hizalanmasına ve böyle tutulmasına dikkat edin. Pozisyon sabit hale geldiğinde, göğüs kaslarınız zemine dokununcaya kadar kollarınızı esnetiniz. Daha sonra başlangıç konumuna geri dönünüz. Bakışınızı önünüzde ileri doğru yönlendirerek egzersizin güçlük seviyesini artırabilirsiniz.

 

  • Soluma : kollarınızın esnemesi esnasında nefes alın ve göğsünüzü yukarı kaldırdığınızda nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her seri arasında 30 saniye toparlanmayla yüksek bir ritimle 3 ila 5 kez 30 saniye.

 

Egzersiz videosu no 12: dengesizken yarıklar

 

  • Zorluk: seviye 3

 

  • Çalışılan kaslar : karın kasları, kalçalar, baldırlar

 

  • Egzersizin yapılması : Abdo Gain Trainer ayaklarınızda konumlanmış olarak ayakta başlangıç pozisyonu. Sağ ayağınızı aksesuar üzerinde konumlandırın. Sağ bacağınız hafifçe bükülü, sol bacağınız biraz arkada gergin kalır. Bakışınızı önünüzde ileri yöneltin ve göğsünüzü tam düz tutun. Denge kazanmak için kollarınızı yataylamasına gerin. Karın kaslarınıza kuvvet verin ve diziniz 90 derece bir açı oluşturuncaya kadar sol bacağınızı esnetin. Başlangıç pozisyonuna geri dönmek için sol bacağınızı tekrar gerin.

 

  • Soluma : bacağınızı esnettiğinizde nefes alın ve gerdiğinizde nefes verin.

 

  • Tekrarlar : Her bir seri için hareket halindeki bacak dönüşümlü olarak 3 ila 5 kez 30 saniye. Her bir seri arasında toparlanma için 30 san
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FİTNESS

Karın çevresi kaslarının güçlendirilmesi için vazgeçilmez aksesuar Abdo Gain’iniz ile egzersiz videoları. Domyos zindeleşme egzersizlerinizin uygulanmasında size eşlik ediyor.

SAYFA ÜST KISMI