TATİLDE FİT VÜCUT

(1)

Evde, ofiste veya tatilde formda kalmak için tavsiyelerimize kulak verin. Formunuza dikkat ediyorsanız, 5 tavsiyemize kulak verin ve spor yapın!

 

Sportif tatil

Sportif bir tatil içingerekli olan her şey! Bu yaz, sıkılaşacak ve fit bir görünüme kavuşacaksınız. Nasıl mı? Halter, ağırlık, fitness lastiği, expander, atlama ipi, fitness matı gibi taşınması kolay fitness aksesuarları sayesinde spor salonunu yanınızda taşıyın. Artık egzersiz yapmak çok kolay, ücretsiz videolarımız için Domyos coach hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

 

Güne sportif başlayın

Tatilde sportif olun. Stretching ile kaslarınızı uyandırmayı alışkanlık haline getirin. Esneme egzersizleri, gerilimin azaltılmasını sağlar, vücuda esneklik kazandır ve yaşın etkisi ile ortaya çıkan kas sorunları ile mücadele etmenize yardımcı olur. İşte etkili bir egzersiz: ayaklarınız paralel ve basen genişliğinizde açık olsun, çenenizi içeri çekerek başınızı yuvarlayın. Sırtınız yuvarlayın, sonra omurganızı yavaş yavaş açın. Ayaklarınız gergin, vücudunuzun ağırlığını hafifçe öne doğru bırakın. Zihninizi boşaltın ve derin nefes alın. 3 dakika boyunca bu pozisyonda kalın, ardından yavaşça ayağa kalkın. Basen, baldır, sırt, boyun yavaşça açılarak ayağa kalkılmalıdır.

 

Aktif olun

Bu yaz, sıcakların sizi tembelleştirmesine izin vermeyin. Tüm yıl boyunca gösterdiğiniz çabanın havaya uçmasına izin veremezsiniz. Vücudunuzu şekillendirmek için her anı değerlendirin. Örneğin kollarınızı sıkılaştırmak için, fitness halteri edinin (halter yerine şişe su da kullanılabilir), ayağa kalkın, bacaklarınız ayrık ve hafifçe bükülmüş durumda, baseniniz ileri doğru çıkık olsun. Halteri bir elinize alın, ensenizin arkasına yerleştirin, diğer eliniz kalçanız üzerinde olsun. Nefes alırken, dirseği hareket ettirmeden kolu gerdirin. Nefesinizi verirken, başlangıç pozisyonuna dönün… Her gün, bu hareketi her iki taraf için 15 kez tekrar edin.

 

Yüzme

Deniz kenarında tatil yapıyorsanız zinde kalmak için eğlenceyi etkili bir fitness egzersizi ile birleştirin: Gövdenize kadar suya girerek, plajı boydan boya dolaşın. Suyun direnci kuadricepsin daha fazla çalıştırılmasını sağlar, kum denge sağlar ve böylece derin kaslar hareketlenir. İşte sıkı kalçaların sırrı.

 

Gövdeyi çalıştırmak

Havlu üzerinde vücudunuzu çalıştırabilirsiniz. Havlu üzerinde nasıl egzersiz yapılır? Başınızı sürekli yukarıda tutun, omuzlarınız düşük ve geriye doğru olsun. Önünüzde uzak bir noktaya bakın. Boynunuza dikkat edin. Soldan sağa doğru yatay hareketler yapın. Ardından hareketi birkaç dairesel hareketle tamamlayın. İşte bu kadar basit.

 

 

 

Basit ve etkili fitness önerileri bu yaz sıkı bir vücuda sahip olmanızı sağlayacak. Enerjik ve aktif tatillerle formunuzu koruyun.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
SAYFA ÜST KISMI