PİLATES ÇEMBERİNİN ETKİLERİ

(3)

Pilates'in bu kadar popüler olmasının bir nedeni var! Joseph Pilates tarafından 1920 yılında kullanılmaya başlayan bu disiplin, eklemler için aşırı zorlayıcı olmayan, nazik kas çalıştırma hareketleri, yavaş ve derin bir solunum çalışmasına dayanıyor. Postural kasları çalıştırarak, daha iyi bir duruş, ince, sıkı ve daha esnek bir vücut için etkili sonuçlar elde edilmesini sağlıyor. Geleneksel kas geliştirmeden çok uzak olan bu yöntem, pilates çemberi veya pilates lastikleri ile uygulanıyor. Kullanımı oldukça basit olan Pilates çemberinin etkilerini bu yazımızda keşfedebilirsiniz.

 

Pilates çemberi nedir?

Pilates çemberi, yanlarda iki tutacağı olan bir çemberdir. Bedenin üst kısmını çalıştırmak için eller arasına alınabileceği gibi, abdüktör üzerinde çalışmayı yoğunlaştırmak için kalçalar arasına da yerleştirilebilir.

 

Neden pilates çemberi kullanılır?

Pilates çemberi, çabuk sonuç almanızı sağlayacak etkili bir ekipmandır. Pilates çemberinin bu kadar etkili olmasının sırrı nedir? İşte pilates çemberinin 3 temel faydası:

 

1. Kasları derinlemesine güçlendirmek

Pilates çemberi gövde, bel ve aynı zamanda bacaklar için farklı egzersizler sunan bir direnç halkasıdır. Bu yaylı direnç sistemi sayesinde, etkili bir çalışmadan faydalanırsınız. Tekrar eden hareketler ve uyguladığınız baskı, bedeninizin hedeflenen bölgelerini inceltmenize yardımcı olur.

 

2. Zorlanmadan incelmek

İnce ve fit bir bedene sahip olmak için acı çekmeye hiç gerek yok! Pilates çemberi, kaslarınızı zorlamadan şekillendirmenize olanak sağlıyor.

 

3. Basit ve çeşitli egzersizler

Pilates çemberi ile sayısız egzersiz yapabilirsiniz. Ruh halinize ve hedeflemeyi arzu ettiğiniz kaslara göre, antrenmanınızda değişiklik yapabilirsiniz: Kollar, göğüs, bel, baldır, kalçalar...

 

Pilates çemberini denemek istiyor musunuz? Kolayca fit bir vücuda sahip olmak için ücretsiz videolarımızı hemen keşfedin.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
SAYFA ÜST KISMI