Bacak inceltme ipuçlari

(3)

Bacakları inceltmenin en kolay yolu, fiziksel aktivitedir. Günlük egzersizlerle tüm kadınların hayalini kurduğu ince bacaklara sahip olabilirsiniz...

 

Bacaklarınızı şekillendirmek için spor yapın

Bacaklarınızı inceltmek egzersiz yapmadan mümkün değildir. Televizyon karşısında oturup bacaklarınızı inceltemezsiniz. Bunun için, kas kütlenizi arttırmayacak ancak alt gövde kaslarınızı şekillendirecek egzersizler yapmanız gerekmektedir. Bacaklarınızı sıkılaştırmak için duvara sırtınızı yaslayıp 1 dakika boyunca sandalye hareketi yapabilirsiniz.

 

Ayrıca, düzenli egzersiz yapmayı da unutmayın. Bacaklarınızı inceltmek için yüzme, yürüme, dans etme, koşu hatta bisiklete binme gibi egzersizler mükemmeldir. Paten kayma veya bisiklete binme gibi egzersizler bacak kaslarınızı çalıştırmanızı sağlarken eğlenceli vakit geçirmenizi de sağlar.

Yürümek ise, hem basit hem de her gün yapabileceğiniz bir egzersizdir: Kendinizi yürümeye zorlamak için arabanızı daha uzak bir yere park edin veya ineceğiniz tramvay ve metro duraklarından bir veya iki durak öncesinde inin. Yürürken iyi bir tempo yakalamayı, sırtınızı dik tutmayı, karın kaslarınızı ve kalçanızı sıkmayı unutmayın.

 

Sağlıklı beslenin

Sadece bacaklarıdan kilo vermenizi sağlayacak bir diyet bulunmamaktadır. İyi beslenmek, vücudunuzun formda olmasını ve sağlıklı olmanızı sağlar. Yağlı yiyecekler kalçalarınızda toplanacağı için bu tür yiyecekleri yemekten kaçının. Yağlı yiyecekler yerine, sebze, meyve, protein içerikli besinleri ve tahılları tercih edin.

 

Masaj yaptırın

Bir fizyoterapist veya güzellik uzmanı tarafından yapılan masajlar bacaklarınızı inceltmenize yardımcı olacaktır:

 

  • Bacaklarınıza yuvarlak hareketlerle yapılacak masaj ile selülit oluşumunu engelleyebilir, yağ hücrelerinin parçalanmasını sağlayabilirsiniz. Masaj yaklaşık yarım saat sürmelidir. Selülit oluşumunu engelleyen bu masajı 5-6 hafta boyunca 10-12 seans  yapmalısınız.
  • Kan dolaşımını hızlandıran ve yağ hücrelerinin hareketlenmesini sağlayan lenf drenaj masajı da çok etkilidir. Bacaklarınızın alt kısmından üst kısmına doğru hafif baskılar uygulayarak bu masajı gerçekleştirebilirsiniz. En iyi sonuçları almanız için, selülit oluşturan yağ hücrelerini yakan bu masajı 5-6  hafta boyunca 10-12 seans olarak yapmanız gerekmektedir.

 

Bacaklarınıza her gün bakım yapın!

Basit hareketlerle her gün bacaklarınıza bakım yaparak incelin:

 

  • Duştan çıkmadan önce, ayaklarınızdan başlayarak tüm bacaklarınıza soğuk su tutun.
  • Günde en az 1,5 litre su için.
  • Bacaklarınıza baskı yapmamak için topuklu ayakkabılar ve dar pantolonlar giymekten kaçının.
  • Çok uzun süre oturmayın.
  • Kan dolaşımınızın daha iyi olması için ayaklarınızı başınızdan yüksekte tutarak uyuyun.
  • Güneşe çok fazla çıkmayın ve kendinizi çok sıcak havalardan koruyun.

 

Artık hep hayalini kurduğunuz bacaklara sahip olmak için yapmanız gerekenleri biliyorsunuz. 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
SAYFA ÜST KISMI