Atlama ipiYLE YAĞ YAKIN

(1)

Küçük fitness aletleri pahalı ve çok yer kaplayan fitness aletleri kadar iyi sonuçlar verebilir. Son derece etkili sonuçlar alabileceğiniz bir atlama ipini çok uygun fiyata satın alabilirsiniz.

 

Etkili bir fitness aksesuarı

Atlama ipi vazgeçilmez bir aksesuardır. Atlama ipi, yağ yakmanız, kilo vermeniz, düz bir karına sahip olmanız ve selülit sorunlarınızdan korunmanızı sağlayan ideal fitness aletidir.

  • 15 dakikalık ip atlama 30 dakikalık koşuya eşdeğerdir.
  • 1 saat ip atlamak 725 kalori kaybettirir.

 

İp atlamak basit ancak etkili bir antrenmandır. Ayrıca, dengeyi ve vücudun duruşunu düzeltir.

p atlamak vücudun alt bölgesinde bulunan kasları çalıştırarak kol,omuz,sırt ve karın kaslarını güçlendirir.

İp atlamak, dayanıklılığınızı artırmanız için güzel bir yöntemdir.

 

Hangi atlama ipini seçmeliyim?

Başlangıç seviyesinde ip atlayacaksanız, hafif ve naylon bir ip tercih edebilirsiniz.

Daha deneyimli bir sporcuysanız deri atlama ipi seçebilirsiniz.

Darbeye dayanıklı spor ayakkabıları giyin ve mümkünse çok sert zeminlerde (beton, tuğla....) çalışmaktan kaçının.

 

Unutmayın: Ağırlıklı atlama ipleri de bulunmaktadır ve bu ipler ile antrenman yaparak kol ve omuz kaslarınızı daha etkili bir biçimde çalıştırabilirsiniz.

 

İpimin boyunu nasıl ayarlayacağım?

İpinizin boyunu düzgün bir biçimde ayarlamanız gerekmektedir.

Bunu yapmak için, bir ayağınızı ipin ortasına koyun ve bileklerinizi üst gövdenize kadar çekin. Başlangıç seviyesinde ip atlıyorsanız bileklerinizin omuzlarınızın altına kadar çıkması, daha atletik bir yapıdaysanız ipin kaburgalarınızın seviyesine gelmesi gerekir.

 

Antrenman yaparken hangi pozisyonda olmalıyım?

  • Vücudunuz dik, başınız, boynunuz ve belkemiğinizin hizasında olmalıdır.
  • Karın kaslarınızı sıkın.
  • Dizleriniz hafifçe bükülmüş, dirsekleriniz 45°'lik açıda olmalıdır.
  • Avuç içleriniz yukarıya bakmalıdır.

 

İpi çevirmek için kollarınız yerine bileklerinizi kullanın.

 

 

 

Bu spor herkes için, hatta biraz kilosu olanlar için uygun olsa bile, sırt veya eklem sorunlarınız varsa, bacak ya da bel fıtığı ameliyatı geçirdiyseniz bu sporu yapmayın.

Herhangi bir sporu yapmaya başlamadan önce, doktorunuza danışın.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FİTNESS

Rekor sürede kalori yakmak ister misiniz? Size, kilo vermeniz ve sıkılaşmanız için atlama ipi ile antrenman programını sunuyoruz. Artık top sizde!

(7)
SAYFA ÜST KISMI