5 düz karin egzersizi

(1)

Karın kaslarınızın beton gibi olması için, yapmanız gereken şey çok açık: Sağlıklı bir yaşam tarzı benimsemek: dengeli beslenmek ve düzenli spor  yapmak. Önemli olan, kötü alışkanlıkların yerleşmesine izin vermemek ve doğru alışkanlıklar edinmektir. Yerleşmiş kiloların verilmesi kolay değildir.  Düz bir karına sahip olmak  ve belde biriken yağlardan kurtulmak için,  Domyos'un 5 tavsiyesine kulak verin.

 

Kalori takibi

İnsanlar, uzun süre aç kalınca fazla yemek yiyebilir ve bu durum tartıda sürprizlerle karşılaşılmasına neden olabilir. İçiniz ezildiğinde, buzdolabı sizi çağırır, tabii kaloriler de! Dışarıya fırlayan göbeği kontrol altına almak için, alışkanlıkların kontrol altında tutulması yeterlidir. Bununla birlikte kendinizi her şeyden mahrum etmeniz gerekmez, önemli olan aşırıya kaçmamaktır.  Kalori alımınız, yaşınıza ve fiziksel aktivitenize uygun olmalıdır. Dengeli ve makul porsiyonlarla beslenin. Ulusal Gıda Güvenliği Kuruluşu (Anses), 20 ila 40 yaşında bir erkeğin günde ortalama 2700 kalori harcaması gerektiğini hatırlatmaktadır. 41 ila 60 arasında bir erkek için, bu değer 2500 kaloridir. Doygunluk hissine ulaştığınızda vücudunuzu dinleyin.

 

Dengeli beslenme

Belde  toplanan yağlardan kurtulmak için,   bazı basit beslenme alışkanlıkları edinin ve dengeli beslenin.

 

Patates kızartması bir sebze değildir...

Televizyon karşısında yağlı yiyeceklerle keyif çatmaya son verin ve kötü yağları unutun, beslenme düzeninize sebzeleri, ancak gerçek sebzeleri ekleyin. Metabolizmayı hızlandıran yağ yakıcı besinler tercih edin. Peki bu yiyecekler hangileridir? Özellikle yeşil sebzeler, vitamin açısından zengindirler ve toksinden arındırıcı özelliklere sahiptir: sarımsak, enginar, kuşkonmaz, patlıcan (antioksidan, yağ emici), pazı, pancar, brokoli, havuç, kereviz, mantar, hindiba, lahana, brüksel lahanası, karnabahar, kıvırcık, kırmızı lahana, lahana, balkabağı, salatalık, yeşil kabak, yeşil hindiba, ıspanak, yeşil fasulye, marul, semizotu, mısır, şalgam, soğan, pırasa, biber, turp, domates. İşte bu zengin seçeneklerden faydalanabilirsiniz.

 

Yeşilliğin faydaları

Tabağınıza yeşillik katın, yeşilliklerin tahmin edilmedik faydaları vardır. Yeşillikleri, tüm soslarınızda kullanabilirsiniz: Tabaklarınızı, kişniş, maydanoz, fesleğen gibi taze otlarla süsleyin... Bu yeşillikler sindirim sırasında yağların bir kısmını tutan ve böylece emilmelerini önleyen lifler içerirler. Özellikle  taze nane yemeye özen gösterin.  Nane, sindirimi aktive ettiği için, "düz karın" etkisi ile  oldukça faydalı bir bitkidir. Yemekten yarım saat önce içilen koyu bir nane çayı iştahı bastırır.

 

Su

Aperatif saati, günün en dikkat edilmesi gereken saatleridir: Bel çevresindende yağ birikmesine neden olan gerçek bir tuzaktır… Göbeğinizi eritmek için,  aşırı şekerli içeceklerden uzak durmalısınız.  Bir kutu şekerli içecekte altı kesme şeker bulunur. Aynı şekilde, alkol çok yüksek kalori içerir ve aşırıya kaçılması sağlık açısından zararlı olacaktır. Başarılı bir diyet için, yeni bir alışkanlık edinin: Su. Sağlıklı bir vücut için,  günde en az 2 litre su için. Su içmek, vücudunuzu atıklardan ve toksinlerden temizlemek, su tutma sorunu ile mücadele etmek ve dokuları yumuşatmak için en iyi yoldur.

 

Uyku

İnce bir vücuda sahip olmak   ve göbeğinizden kurtulmak mı istiyorsunuz? Öyleyse uyuyun! Amerikalı araştırmacılar, uyku süresi ile karın bölgesindeki yağ birikimi arasında bir ilişki olduğunu ortaya koydular. Geceleri 5 saatten az uyuyan gençlerin ve yetişkinlerin, günde 6 ila 7 saat uyuyanlara göre karın bölgesinde daha fazla yağ biriktiği gözlemlenmiştir. Bunun nedeni, ne kadar az uyursak, o kadar çok acıkmamız.  Uykusuzluk açlık hormonlarının (ghrelin) seviyesini artırıyor ve doygunluk hissi veren hormonların (leptin) üretimini azaltıyor .

 

Spor

Zamanla artan, karın  yumuşaması (rektus kası, büyük oblik kası, küçük oblik kası ve transvers) spor yapmamaktan kaynaklanmaktadır. Düz bir karına sahip olmak için , yapılması gereken şey açıktır : Spor. Sağlıklı beslenme ile birlikte yürütülen fiziksel aktivite, karın sarkmasını engelleyici etkiye sahiptir. Vücudun kas yapısı arttıkça harcadığı enerji miktarı da artar, böylece yağın yerleşmesi zorlaşır. Güç gerektiren egzersizler  göbek eritmek için mükemmeldir. Bu şekilde karın kaslarınız  çalıştırılır ve dinlenme sırasındaki metabolizma hızınız artar, böylece dinlenme sırasında daha fazla kalori yakarsınız. İlk hedefiniz göbek yağlarını eritmek ve karın kaslarını güçlendirmek olsa da, tüm  vücudu çalıştırmak gerekir.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
SAYFA ÜST KISMI