• AĞIRLIKLI ATLAMA İPİ
  • AĞIRLIKLI ATLAMA İPİ
  • AĞIRLIKLI ATLAMA İPİ
  • AĞIRLIKLI ATLAMA İPİ

AĞIRLIKLI ATLAMA İPİ

Ref.
8291238
Bir görüş bildirin
Ürün avantajı
AĞIRLIKLI atlama ipi kolayca her boya göre ayarlanabilir. 80 gramlık 2 çıkarılabilir ağırlık ile satılan atlama ipi kardiyo antrenmanlarınızdan kas geliştirme antrenmanlarınıza kadar uygundur.
24,99 TL*
Ayarlanabilir yapi
Her boya göre hızlı ve kolay bir şekilde ayarlanabilir.
Ergonomik kavrama
Sünger sapları sayesinde daha rahat kavrama sağlar.
Ağırlık
80 gramlık 2 çıkarılabilir ağırlık ile satılır (toplam ağırlık 160 gram).
İlerleme kalitesi
Orta hızda yapılan egzersizlerinize uygun atlama ipi.

ÖZELLİKLERİ

İpin uzunluğu
2,70 metre
İp
Ayarlanabilir
Kullanım
İç mekan
BİLEŞENLER
İp : 100.0% PVC (Polivinil klorür) El : 50.0% Poliüretan, 50.0% Polipropilen Ağırlık Plakası : 100.0% Demir
Için tasarlandı
Atlama ipi ile haftada 2-3 kez düzenli olarak antrenman yapan, ön kol ve kol kaslarını geliştirmek isteyenler için tasarlandı.
Garanti
2 yıl

ÖNERİLER

Bakım İpuçları
Nemli bir süngerle temizleyin.
Depolama İpuçları
İpin dolanmasını önlemek için sabit bir noktadan germeniz önerilmektedir.
Kullanım kısıtlamaları
İp atlarken spor ayakkabı giyilmesi önerilir.

İLAVE BİLGİLER

İpin boyu nasıl ayarlanmalı?
Sapın ucunda bulunan kapağı çıkarın. Doğru uzunluğu ayarlamak için ipin ortasına bir ayağınızla basın ve sapları yukarı doğru kaldırın. Başlangıç seviyesi için, sapları omuzlara kadar kaldırarak daha kolay egzersizlere uygun olan boyu ayarlamanız önerilir. İleri seviye egzersizler için ise sapları en alt kaburga kemiği ya da göbek deliği hizasına kadar kaldırmanız önerilir. İpin fazla kalan kısmını kesin, sapın iç kısmında toplamayın.
İp atlamanın faydaları
Atlama ipi kalori yakmak, kilo vermek, incelmek ya da düz bir karına sahip olmak için oldukça etkili bir araçtır. Kolay ve vücudun her bölgesini çalıştıran bir egzersiz olarak hem dengede durmayı geliştirir hem de duruşun düzelmesine katkı sağlar. İp atlamak vücudun alt bölgesinde bulunan kasları çalıştırır. Ağırlıklar ise kol ve ön kol kaslarını güçlendirir. Doğru yapıldığında, dayanma gücünüzü de artırır.
İp atlarken kaza yaşamayın
İp atlarken karnınızı içinize çekin ve karın kaslarınızı sıkın. Bel ve yan ağrılarının temel sebebi olan böbrek hasarlarını önlemek için kalçanızı sıkın. Doğru atlamak ve denge sağlamak için egzersize başlarken ipi her çevirdiğinizde iki defa atlamanız önerilir. İki defa sağ ayak, iki defa da sol ayakla dönüşümlü olarak atlayabilirsiniz. Darbe emici özelliği açısından spor ayakkabısı giymeniz tavsiye edilir.
Harcanan enerji
15 dakikalık ip atlama 30 dakikalık koşu yapmakla eş değerdir. 1 saat ip atlayarak 725 kalori yakabilirsiniz!
Ürününüzü daha etkin bir şekilde kullanmak için ücretsiz egzersiz videolarımızı keşfedin.
<a href="http://www.domyos.com" target="_blank">Domyos.com</a> adresinde, Fitness merkezlerimiz Domyos Club'larda çalışan spor eğitmenlerimizin katkıları ile hazırlanan egzersiz videolarını bulabilirsiniz.

Tavsiye

  • FİTNESS
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Atlama ipi; yağ yakmanız, kilo vermeniz, düz bir karına sahip olmanız, selülit sorunlarından korunmanız ve dayanıklılığınızı artırmanız için mükemmeldir.

  • FİTNESS

    Rekor sürede kalori yakmak ister misiniz? Size, kilo vermeniz ve sıkılaşmanız için atlama ipi ile antrenman programını sunuyoruz. Artık top sizde!

    (4)
SAYFA ÜST KISMI